30 lipca 2013

Dojrzewanie psychiczne a dojrzewanie w wierze

Potrzebujesz większej spójności miedzy psychiką a duchowością?


Warsztaty są skierowane do osób zainteresowanych własnym rozwojem, które nie oczekują natychmiastowych, zauważalnych efektów. Mają bowiem na celu bardziej poszerzenie świadomości i, być może, wynikającą z niej zmianę, aniżeli nabycie konkretnych umiejętności.
ZAPRASZAMY

Warsztaty prowadzi  Małgorzata Konarska oraz o. Szymon Hiżycki OSB


WASZE OPINIE:

  • "Pani Małgosia bardzo ciekawie prowadziła warsztaty, bardzo mi się podobało. Tematy choć trudne, ale przekazane w bardzo przystępny sposób. Niezwykle wartościowa była obecność Ojca, który jest niezwykle inteligentny, elokwentny, otwarty i życzliwy."

  • "Z racji tego, że to są moje pierwsze warsztaty/rekolekcje, nie miałam pewności, czy się w nich odnajdę. Jestem jednak bardzo mile zaskoczona. Jest to dla mnie w jakimś sensie „zaczarowane miejsce”, w którym odpoczęłam psychicznie, odnalazłam trochę siebie ( tej realnej osoby, a nie wyidealizowanej). Piękne miejsce, wspaniała ucieczka przed codziennością, dostrzeganie rzeczy, których na co dzień nie widzę. Dostrzegam ciepło szczególnie w kościele, w którym chciałoby się przebywać więcej i czuje się niedosyt. (...) Jeszcze na koniec słowo DZIĘKUJE."

ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

PRZECZYTAJ WIĘCEJ - KLIKNIJ


ZAPISZ SIĘ:

tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.