21 września 2018

Lectio Divina

Praktyka lectio divina jako modlitewne rozważanie Pisma świętego ułatwia nam spotkanie z Chrystusem – żywym Słowem Boga. Rekolekcje są okazją nie tylko do poznania samej praktyki lectio divina, ale także do odczytania Słowa Bożego, skierowanego osobiście do każdego z nas.
Jeśli pragniesz pogłębić swoją wiarę przez lekturę Pisma Świętego - serdecznie zapraszamy!
Rekolekcje prowadzi: O. Włodzimierz Zatorski OSB lub br. Maciej Pawlik OSB


Wasze Opinie: 


Bogate w treść i duchową głębię rekolekcje. Prowadzone profesjonalnie odpowiedzialnie i ciekawie. Bardzo mądry i dobry czas. Warty polecenia. Ogromną wartością tych rekolekcji jest ich prowadzący – niezwykle mądry i doświadczony. Podobała mi się różnorodność form podczas tych rekolekcji (adoracja, medytacja, czytanie Pisma Świętego).

Każde spotkanie z Ojcem Włodzimierzem było wartościowe i bogate w treść. Po każdym czułam, że czegoś nowego się dowiedziałam. Ojciec odznacza się rozległą wiedzą, tworzy spójne i ciekawe wykłady, w których każdy może odnaleźć coś dla siebie. Ojciec Włodzimierz jest doskonałym przewodnikiem duchowym. Zawsze trafia w punkt, nie boi się prawdy, która nawet gdy boli, to i tak ostatecznie doprowadza do wzrostu. To dzięki Ojcu zrozumiałam m. in. czym ma być modlitwa i czemu tak istotne w życiu katolickim jest Pismo Święte. Dziękuję! Z całego serca każdemu polecam te „zwyczajne” rekolekcje przynoszące nadzwyczajne owoce.

Bardzo konkretne komentarze oraz przystępny język wypowiedzi.

Uważam Ojca Włodzimierza za wybitnego rekolekcjonistę. Bardzo celne krótkie homilie i myśli, które doskonale do mnie trafiały. Niezwykle charyzmatyczny zakonnik. Będę polecać znajomym żywe, wartkie rekolekcje prowadzone przez Ojca Włodzimierza.

Wielka wiedza przekazywana w sposób otwarty, merytoryczny i przystępny. Gorąco polecam wszystkim rekolekcje z Ojcem Włodzimierzem.

Przerosły moje oczekiwania – liczyłam na odpoczynek i zwiedzanie klasztoru. Otrzymałam dużo więcej.

Ojciec ma ogromną wiedzę i jest w stanie dyskutować przekazując różnorodne argumenty, jednocześnie stara się wytłumaczyć w pełni sprawę.

Niesamowita wiedza, wsparta dostępnym przekazaniem z poczuciem humoru.

Wszystkie istotne informacje zostały przekazane w bardzo przystępnej formie , poszukujący natomiast otrzymali wiele cennych wskazówek i „drogowskazów” do dalszych poszukiwań.


Więcej informacji na stronie: Lectio Divina


ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.