17 września 2013

Medytacje z psalmami

Chcesz przyjechać do starego klasztoru aby poczuć ducha modlitwy, spróbować się modlić i zatęsknić za Bogiem? Zapraszamy na "Medytacje z psalmami" podczas tynieckich medytacji będziemy nie tylko wspólnie zgłębiać psalmy, ale także modlić się we wspólnocie, czyli otwierać się na Boga, który jest obecny pośród nas.

Prowadzi o. Szymon Hiżycki OSB




WASZE OPINIE:

  • "Największe wrażenie wywarł na mnie śpiew psalmów wykonany przez mnichów w kościele. Podniosła atmosfera, wnętrze kościoła i przepiękne , uzupełniające się głosy pozwoliły mi oderwać się od codziennych problemów i zjednoczyć się z Bogiem. Zabrakło mi czytania psalmów podczas sesji. Moja propozycja na sesje przedpołudniowe: przeczytanie psalmu i 10 minut medytacji w ciszy (tak przez dwie godziny). Ale to jest tylko moja sugestia. Dłuższe medytacje każdy z uczestników przeprowadza indywidualnie (spacer, obecność w kościele, na łonie natury, przebywając samotnie w swoim pokoju). Dziękuję za czas spędzony w opactwie, spowiedź, za poznanie ciekawych ludzi. Myślę, że tu jeszcze wrócę."

ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:

tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.