25 września 2018

Praktyka medytacji

Medytować to znaczy: być obecnym przed Bogiem. Jest to najważniejszy i najtrudniejszy wysiłek, jaki człowiek podejmuje. Podczas rekolekcji chodzi o to, by nie tylko zreflektować wewnętrzne mechanizmy naszego życia, ale w ćwiczeniach podjąć nad nimi pracę duchową.

Adresatami rekolekcji są wszystkie osoby, które pragną autentycznego kontaktu z Chrystusem; którym nie wystarczy formalne wypełnianie obowiązków religijnych, ale szukają drogi do spotkania z żywym Bogiem.

Rekolekcje prowadził O. Włodzimierz Zatorski.





Wasze Opinie: 


Trudny temat, głębokie teksty omówione zostały w sposób przystępny i sięganie po nie staje się łatwiejsze i jest ogarnięte zachętą do wytężonej pracy.

Ojcze, to była ogromna łaska móc uczestniczyć w rekolekcjach. Bóg dał Ojcu ogromy dar, który jest wspaniale wykorzystywany. Z mojej strony, to słowa mówione prosto z serca trafiały wprost do mego.

Doskonale prowadzone rekolekcje: przemyślane i logiczne, a równocześnie przystępne w związku z lekkim i spontanicznym przekazem. Dokładnie tak, choć pierwsze wrażenie (to moje pierwsze spotkanie z Ojcem Zatorskim) lekkości i spontaniczności nie zapowiadało. Ojciec Włodzimierz jest pozytywnym potwierdzeniem reguły, którą znam już od dawna.

Prowadzący posiada bardzo dużą wiedzę, w bardzo przystępny sposób przekazywał ją uczestnikom.

Rekolekcje spełniły moje oczekiwania. Bardzo odpowiada i medytacja Modlitwą Jezusową. Na pewno będę ją stosować oraz wracać do Tyńca na inne rekolekcje.

Znakomite rekolekcje! Tylko powracać!

Bardzo cenię, że Ojciec mówi prosto i zrozumiale, bez patosu, konkretnie, ale głęboko.

Wrócę tu! Ojciec Zatorski ma ogromną wiedzę. Można go słuchać godzinami.

Rekolekcje były dla mnie zaproszeniem do kolejnych spotkań.

To co usłyszałem od Ojca Włodzimierza było fenomenalne. Mądre i ciekawe. Myślę i mam nadzieję, że zmieni dużo w moim życiu.

Przyjechałam bez przekonania o tym, że powinnam być na tych rekolekcjach. Wyjeżdżam z przekonaniem, że zostałam tu przyprowadzona, aby usłyszeć to co zostało powiedziane. Wielkie Bóg zapłać.


Więcej informacji na stronie: Praktyka medytacji


ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami


ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.