14 września 2018

Rekolekcje z postem według św. Hildegardy

Post wg św. Hildegardy służy leczeniu zarówno duszy, jak i ciała. Właściwie przeprowadzony w sposób łagodny i bezpieczny oczyszcza ciało i duszę przy zachowaniu pełnej witalności, dobrego samopoczucia i nastroju bez odczucia głodu.

W rekolekcjach mogą wziąć udział wszyscy dorośli, którym nie przeszkadza choroba i pragną doświadczyć duchowej jedności modlitwy i postu. Przeciwwskazania do podjęcia postu wg Hildegardy to: nerwice, choroby psychiczne, ostre infekcje, wyniszczenie organizmu spowodowane chorobą nowotworową, gruźlica, ogólny bardzo zły stan zdrowia.

Rekolekcje prowadzą dr Alfreda Walkowska oraz O. Włodzimierz Zatorski OSB










Wasze Opinie:


Połączenie rekolekcji z postem św. Hildegardy – doskonała forma. Większa siła oddziaływania przekazywanych treści. Głębiej zapada w serce.

Fachowi prowadzący, pomocni w rozwiązywaniu problemów.

Pasjonaci w swoich dziedzinach, zatem poziom optymalny.

Wysoka kompetencja prowadzących.

Bardzo kompetentne osoby do prowadzenia tego typu rekolekcji.

Wykłady Ojca pozwoliły mi poznać siebie. Bardzo dobra organizacja oraz poziom merytoryczny wykładów.

Spotkania prowadzone z pasją, zaangażowaniem i wiedzą.

Z dużą troską i serdecznością dla wszystkich uczestników.

Porządkujący dotychczasową wiedzę, poszerzający i odkrywający.

W mojej ocenie rekolekcje z postem przeprowadzono w czystości przekazu i dużej wrażliwości duchowej.

Rekolekcje z postem były dla mnie wielkim darem. Mogłam tu odzyskać spokój ducha i siły witalne. Swoistym drogowskazem, który wskazuje w którą stronę podążać. Bardzo dziękuję prowadzącym.

Wszystkim polecam post i rekolekcyjne konferencje z O. Włodzimierzem.

Brak słów – towarzyszy mi wzruszenie. Chciałoby się przeżywać rekolekcje jeszcze raz, niejednokrotnie.

Jestem szczęśliwa, że mogłam uczestniczyć w rekolekcjach z postem wg. Św Hildegardy. Otrzymałam więcej niż się spodziewałam. Mój stan zdrowia, umysł i lekkość ducha uległy znacznej poprawie.

Precyzyjnie i jasno wyjaśnione zagadnienia teologiczne, przystępne omówienie podstaw postu i sposobów leczenia chorób.

Rewelka! Dla ciała i ducha. Dają nadzieję na lepsze jutro. Prowadzący – kompetentni, dbający, serdeczni, po prostu ludzcy w najlepszym tego słowa znaczeniu – dziękuję.

Jestem bardzo zadowolona, post i wykłady Ojca na wysokim poziomie, będę wszystkim polecać.

Bóg zapłać za chwile refleksji, dużo do zastanowienia dały mi te rekolekcje. A pobyt w Opactwie i post dały mi zapał do dalszego poszukiwania Boga w moim życiu.

Jestem na rekolekcjach po raz trzeci i za każdym razem przeżywam na nowo przekazywane treści przez panią Alfredę oraz Ojca Włodzimierza. Będąc w Tyńcu „załaduję swoje baterie”, ten krótki pobyt i uczestnictwo w życiu mnichów wycisza mnie i znikają wszelkie troski. Tyniec „przyciąga”. Jak Pan Bóg pozwoli to będę tu dalej wracać.

Czuję wdzięczność za możliwość przebywania w tak wyjątkowym miejscu oraz za możliwość udziału w modlitwach mnichów. Treści przekazane przez Ojca oraz przez panią Alfredę są dla mnie bardzo cenne.

Program rekolekcji z postem był dla mnie bardzo cennym spotkaniem z Hildegardą i naszą wiarą. Wiedza pani Alfredy dla mnie była wyczerpująca i angażująca słuchaczy. Ojciec Włodzimierz jest niesamowitą osobą, który w bardzo przystępny sposób wprowadził w bardzo dla mnie ważne, lecz niełatwe zagadnienie związane z modlitwą wewnętrzną.

Więcej informacji na stronie: http://kultura.benedyktyni.com/rekolekcje/rekolekcje-201819/rekolekcje-z-postem/



ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.