15 marca 2019

Praktyka medytacji

Medytować to znaczy: być obecnym przed Bogiem. Jest to najważniejszy i najtrudniejszy wysiłek, jaki człowiek podejmuje. Podczas rekolekcji chodzi o to, by nie tylko zreflektować wewnętrzne mechanizmy naszego życia, ale w ćwiczeniach podjąć nad nimi pracę duchową.

Adresatami rekolekcji są wszystkie osoby, które pragną autentycznego kontaktu z Chrystusem; którym nie wystarczy formalne wypełnianie obowiązków religijnych, ale szukają drogi do spotkania z żywym Bogiem.



Rekolekcje prowadził O. Włodzimierz Zatorski. Odbyły się one w terminie 25-28.10. 2018 oraz 28.02 - 03.03. 2019 r.

Następne takie rekolekcje odbędą się w terminie 17-19 czerwca 2019 r.




Wasze Opinie: 


"Poziom rekolekcji oceniam wysoko, były mi one odpowiedzią na część pytań, które sobie stawiam’.

"Wyjeżdżam z Tyńca podbudowana, z zaspokojoną potrzebą wiedzy dotyczącej wprowadzenia do medytacji oraz chęcią jej zgłębiania, ale co najważniejsze – z jeszcze większym pragnieniem modlitwy.

"W wieku 44 lat, bo tyle mam, dopiero zrozumiałam przekaz „modlitwy” dzięki O. Włodzimierzowi. Dzięki temu wyjątkowemu miejscu na Ziemi jakim jest TYNIEC zrozumiałam, co znaczy wiara. Dzięki O. Konradowi zrozumiałam co oznacza miłość do Boga. Dzięki O. Leonowi zrozumiałam, co znaczy „wytrwać w wierze”.

"Wracam do domu inna niż przed przyjazdem. Pobyt ten uświadomił mnie jak wiele jeszcze muszę się nauczyć o religii. Ten pobyt uświadomił mnie, a im więcej jestem świadoma, tym więcej rozumiem i więcej zadaję pytań. Ojciec Włodzimierz jest dla mnie jak wrota, które otworzyły przede mną świat. Potrafił naprowadzić mnie na drogę, która jest długą drogą do przebycia, ale w odpowiednich butach (czyli wiedzy) mogę nią iść, bo wiem gdzie i jak. Na pewno powrócę tutaj, bo tutaj zapomniałam o troskach, problemach i gonitwie życiowej".

„Jasne wyjaśnienie tematu, rekolekcje mogłyby być dłuższe :)”.

„treściwie przekazana wiedza, wprawdzie, taka jaka jest nawet jak bolesna. Ogromna wiedza podparta przykładami z Pisma Św. PEŁEN SZACUNEK”.

„bardzo interesujące rekolekcje”.

„Mistrzowskie prowadzenie, pełna dyspozycyjność Ojca, ogromna wiedza".

Bardzo intensywny czas, wpisany w cykl życia mnichów. Fantastyczna możliwość poznania zwyczajów benedyktyńskich oraz uczestnictwa w życiu społeczności".

„Niesamowita wiedza prowadzącego”.

„Powyżej moich oczekiwań J”.

„Rekolekcje były niezwykle bogate pod kątem przekazanej wiedzy na temat medytacji chrześcijańskiej. Tematy takie jak pokora, miłość Jezusa Chrystusa oraz działanie Ducha Świętego w każdym z nas były bardzo inspirujące". 

„Doskonale. Wszystko w samo sedno. Wielkie dzięki Ojcu Zatorskiemu!”


Więcej informacji na stronie: Praktyka medytacji


ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami


PRZECZYTAJ WIĘCEJ - KLIKNIJ

ZAPISZ SIĘ:



tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.