28 czerwca 2019

Rekolekcje z postem według św. Hildegardy

Post wg św. Hildegardy służy leczeniu zarówno duszy, jak i ciała. Właściwie przeprowadzony w sposób łagodny i bezpieczny oczyszcza ciało i duszę przy zachowaniu pełnej witalności, dobrego samopoczucia i nastroju bez odczucia głodu.

Rekolekcje prowadzą dr Alfreda Walkowska, twórczyni Polskiego Centrum św. Hildegardy z siedzibą w Legnicy oraz O. Włodzimierz Zatorski OSB, wieloletni przeor Opactwa, założyciel wydawnictwa Tynieckiego, autor wielu książek o tematyce duchowej.

Opinie pochodzą z edycji, która odbyła się w terminie 16–22.03.2019.

Najbliższe rekolekcje z postem wg. św. Hildegardy odbędą się 4–10.08.2019 a następnie 29.03–4.04.2020. Serdecznie zapraszamy! 






Wasze Opinie: 


Poziom bardzo wysoki, sposób prowadzenia jak najbardziej odpowiedni.

Bardzo dobrze przygotowane. Świetnie wybrane tematy rekolekcyjne. Prowadzenie rekolekcji w sposób przykuwający uwagę. Udzielanie odpowiedzi wyczerpującej na zadane pytania.

Bardzo jestem zadowolony z rekolekcji, odstresowałem się, psychicznie odpocząłem, miejsce szczególne. Opactwo Benedyktynów w Tyńcu bardzo dobrze wpisuje się w formułę rekolekcji i postu.

Warsztaty przeprowadzone bardzo profesjonalnie, ale też z „ciepłem”, pozwalając poczuć się bezpiecznie, prawie jak w domu.

Jestem pod wielkim wrażeniem charyzmy, głębokiej wiary, oddania ludziom, pełnej pasji, radości i głębokiego przekonania w głoszeniu nauk św. Hildegardy. Dziękuję za wiedzę przekazywaną nam na spotkaniach zarówno tej w zakresie odżywiania jak i tej duchowej. Do Tyńca będę wracała.

Przyjechałam na rekolekcje z chorą duszą, wyjeżdżam z podleczoną i z nadzieją, że ufna Panu Bogu podołam trudnościom.

Czułam się tutaj jak w domu. Bóg zapłać wszystkim. Piękne, głębokie rekolekcje prowadzone przez dr. A. Walkowską i Ojca Włodzimierza – przepiękne i głębokie głoszenie Pana Boga! Dziękuję Kochanym Ojcom Benedyktynom.

Znakomicie prowadzone spotkania – wykłady dr. Alfredy Walkowskiej oraz rekolekcje. Połączenie wielu sfer życia i ducha. Dążenie do harmonii. Pani dr. Walkowska jest świetnym, profesjonalnym wykładowcą o pięknych cechach, które pozwalają na wspaniałe porozumienie i komunikację całej wspólnoty.

Duże doświadczenie dobra, ciepła, uśmiechu, pomocy, radości i oczyszczenia.

Bardzo miła atmosfera w opactwie, doświadczyłam dużo ciepła, troski, bardzo ważne były dla mnie rozmowy z prowadzącą oraz innymi uczestnikami rekolekcji.

Dziękuję za miłą i serdeczną atmosferę. Za otwartość na ludzi świeckich, co z pewnością w życiu klasztornym nie jest łatwe. Niech Bóg prowadzi to wspaniałe dzieło.

Jestem pod dużym wrażeniem konferencji i homilii Ojca Włodzimierza.

Wspaniale, lekko, duża porcja wiedzy od Pani Alfredy. Ojcu Włodzimierzowi Bóg zapłać za konferencję o miłosierdziu a także za ostatnią katechezę o uniżeniu Boga.

Wspaniałe wykłady na wysokim poziomie, a przy tym wielka życzliwość i bezpośredni stosunek prowadzącej do słuchaczy. Uprzejmość i chęć informowania wszystkich, wysoka kultura osobista i równocześnie takt, skromność i grzeczność. Jeśli chodzi o rekolekcje – wykłady trudne, aczkolwiek bardzo dobry przekaz. Warto było posłuchać czegoś ponad przeciętnego, skłaniały one do refleksji nad własnym życiem i postępowaniem. Ogólnie super – I dla duszy i dla ciała. Będę polecać znajomym!

Najwyższy poziom. Otrzymałam więcej niż oczekiwałam pod względem merytorycznym i duchowym. Będę tu wracać i propagować wśród innych wiedzę, którą otrzymałam.

Więcej informacji na stronie: Rekolekcje z postem według św. Hildegardy


ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.