11 lipca 2019

Warsztaty chorałowe

Warsztaty chorałowe z elementami semiologii gregoriańskiej. Warsztaty płynnie łączące konferencje z zajęciami praktycznymi przybliżą uczestnikom podstawowe założenia tej teorii, umieszczając ją w kontekście całej historii i tradycji chorałowej.

Poszukujemy osób, które we właściwym rozumieniu słowa „amator” – kochają chorał, lub są nim zwyczajnie zauroczone. Zapraszamy szczególnie członków schol i chórów, kleryków, siostry i braci zakonnych. Na „Warsztaty chorałowe dla słuchaczy” zapraszamy szczególnie tych, którzy czują się lepiej będąc odbiorcami a nie wykonawcami muzycznymi.


Warsztaty odbyły się w terminie: 23–26.05.2019. Były prowadzone przez br. Karola Cetwińskiego OSB. W klasztorze pełni on obowiązki magistra chóru.

Najbliższe te warsztaty odbędą się już w terminie 7–10 listopada 2019.


Wasze Opinie:

„Mimo niewielkiej ilości czasu został on bardzo dobrze wykorzystany. Przekazane informacje zachęciły mnie do pogłębienia wiedzy w tym temacie. Przyjadę ponownie!”

„Trudno wyobrazić sobie by można było lepiej.”  

„Warsztaty spełniły moje oczekiwania – nie mam uwag.”

„Warsztaty na najwyższym poziomie, zarówno merytorycznie jak i świetny prowadzący.”  

„Czekam na kolejne warsztaty z chorałem.”

„Tak trzymać!”

„Czułam się tu wspaniale. Poznałam cudownych braci i ojców, oraz nowych i ciekawych ludzi. Chcę tu przyjeżdżać.!”


Więcej informacji na stronie: Warsztaty chorałowe



ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.