13 września 2019

O. Leon zaprasza do Tyńca!

Rekolekcje mają na celu przybliżenie osoby i dzieła Jezusa Chrystusa, tak by ułatwić słuchaczom przeżywanie chrześcijaństwa w realnym świecie – tam, gdzie żyją i pracują. Posłużymy się homiliami papieża Franciszka, które głosi w domu św. Marty. Jego praktyczne podejście w odkrywaniu Ewangelii w zastosowaniu do aktualnych potrzeb słuchaczy może pomóc lepiej poznać naukę Bożą i samego papieża Franciszka.
Rekolekcje odbyły się w dniach 16-18.08.2019 oraz 02-04.09.2019 a poprowadził je o. Leon Knabit OSB. Najbliższe te rekolekcje odbędą się w terminie 14-16.02.2020 a później 24-26.04.2020.



Wasze Opinie:

„Wspaniały przekaz, zrozumiały, komunikatywny, połączenie duchowości życia z wiarą katolicką.”

„Słowa za małe, aby opisac, czy określić co wynoszę z moją rodziną ze spotkań z O. Leonem. Dziękujemy Panu Bogu za o. Leona”

„O. Leon najlepiej był słyszalny bez mikrofonu i na małej Sali”

„Jedyny i niepowtarzalny”

„Bardzo cenię Ojca Leona za ogromną wiedzę świadectwo wiary przekazywane z pokorą, radością, tłumaczenie dobrego życia poparte przykładami z Biblii i współczesne. Każdy aspekt życia opowiadany merytorycznie, poparty miłością Boga do człowieka. Proszę tylko o poprawę nagłośnienia Sali rekolekcyjnej ponieważ nie ma dobrej akustyki i nie wszystko co mówi ojciec Leon usłyszałam"

„Jestem pod wielkim wrażeniem miejsca, do którego przybyłam i miałam możliwość tu pobyć. Mam nadzieję, że wrócę tu jeszcze nie raz.”

„Z uwagi na ogólny charakter rozważań rekolekcyjnych i wiek ojca Leona, moje oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.”

„Jasny umysł, przenikliwa myśl, ciekawa opowieść prowadzona lekko, zrozumiałe a dogłębnie!”

„Ojciec Leon ma fantastyczną umiejętność przekazywania wiedzy i doświadczeń, niestety mówi coraz nie wyraźniej, większości nie zrozumiałam.”

„Ojciec Leon Knabit prowadzi wspaniale rekolekcje. To prawdziwa „uczta” duchowa i intelektualna!”

„Trudności ze zrozumieniem słów o. Leona, który jest już w podeszłym wieku i właściwie z racji wieku ma już kłopoty z utrzymaniem tembru głosu na takim samym poziomie przez cały czas wykładu. Treści merytoryczne są jak najbardziej ok jednak duża część grupy udziału możliwości ze zrozumieniem (usłyszeniem) poszczególnych słów. Być może mikrofon przenośny, który byłby na wysokości ust spełniałby swoje zadanie, bo ten, który jest obecnie niewygodny i być może za ciężki dla Ojca, żeby mógł do niego mówić całe 45 minut.”

„Spotkanie z ojcem Leonem i całą Wspólnotę Braci Benedyktynów była dla mnie nieocenionym doświadczeniem i jestem za to niezmiernie wdzięczna pomimo moich trudności w zrozumieniu Ojca.”

„Cudownie oddycham ciszą, skupieniem, muzyką trawą, Niebem, Jezusem. Z pozdrowieniami dla kochanego Ojca Leona.”

Więcej informacji na stronie: O. Leon zaprasza do Tyńca


ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.