12 października 2018

Pustynia w mieście. Rekolekcje w milczeniu.

Aby usłyszeć Boga, trzeba zamilknąć… Pustynia, na którą musimy wyjść, jest gdzieś głęboko w nas. Potrzeba nam czasu, aby to uczynić, a o taki czas coraz nam trudniej w naszej zabieganej codzienności. Dlatego chcielibyśmy zaproponować rekolekcje w całkowitym milczeniu w murach naszego opactwa. W tych dniach, w czasie których nie będą głoszone żadne nauki, nie będą organizowane żadne spotkania i dyskusje, chodzi o to, aby w milczeniu, uczestnicząc jedynie w liturgii, modląc się, rozważając Pismo Święte, znaleźć w sobie Bożą obecność i pozwolić Stwórcy, aby przemówił do naszej duszy. Raz dziennie przewidziane jest krótkie spotkanie indywidualne ze sprawującym opiekę na grupą rekolekcyjną.

Adresatami rekolekcji są wszystkie osoby, która są gotowe spędzić kilka dni w absolutnym milczeniu, na modlitwie, bez korzystania z telefonu, Internetu itd. Dla chętnych możliwość pracy fizycznej.

Rekolekcje prowadzi O. Szymon Hiżycki OSB, aktualnie pełniący urząd opata.




Wasze Opinie: 


"Cisza, skupienie, pełne oddanie Bogu. Osiągnąłem cel, zatrzymałem się na chwilę i przewartościowałem swoje życie. "

"Te rekolekcje były dla mnie dużym duchowym przeżyciem. Cisza i spokój pozwoliła na wiele przemyśleń."  

"Bardzo ważne i sądzę, że w perspektywie bardzo owocne dla mnie rekolekcje. Milczenie! To jest to! Pomysł z włączeniem do uczestnictwa w Liturgii Godzin genialny. To zawsze mnie zachwyca jak Bóg mówi rzez liturgię Kościoła w konkretnych potrzebach życia."  

"To było niesamowite doświadczenie, możliwość uczestnictwa we wszystkich modlitwach Braci, spokój, cisza i milczenie. Na początku ciężko było mi się przestawić na czytanie Ewangelii bez głębszej analizy. Ale takie spotkanie ze Słowem było naprawdę dobrym czasem. Dziękuję za modlitwę i do zobaczenia."  

"Wspaniałe przeżycie, wspaniała atmosfera. Jeżeli Bóg pozwoli wrócę znowu."  

"Bardzo się cieszę, że było święte milczenie, pozwoliło to wejść w relację z Bogiem i samym sobą, a nie z drugim człowiekiem gdzie często spowodowałoby to gadulstwo. Dziękuję za ten czas milczenia."  

"Rekolekcje były wspaniałe i głębokie. Dziękuję!"  

"Dziękuję Bogu, za to miejsce, do którego mnie przyciągnął. Dzięki ciszy i bliskiej relacji z Panem Jezusem odzyskałam pokój serca."


Więcej informacji na stronie: Pustynia w mieście. Rekolekcje w milczeniu



ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.