18 września 2018

Warsztaty rozwojowe: Podróż do siebie

„Podróż do siebie” to okazja spotkania z Bogiem, samym sobą oraz drugim człowiekiem i grupą. Zajęcia dają możliwość przyjrzenia się swoim doznaniom, uczuciom, myślom i przekonaniom, sposobom reagowania i działania.

Jeśli jesteś:
  • osobą pragnącą odkrywać prawdę o sobie w odniesieniu do Stwórcy;
  • osobą zainteresowaną własnym rozwojem, pragnącą żyć pełniej i bardziej świadomie;
  • osobą chcącą przyjrzeć się sobie w kontekście interpersonalnym (ja i drugi człowiek, ja w grupie);
  • osobą poszukującą Boga i siebie, chcącą nawiązać lub poprawić relację z Bogiem, sobą i innymi ludźmi.
Wtedy serdecznie zapraszamy! 






Wasze Opinie:


Niesamowicie prowadzący O. Szymon oraz p. Urszula. Tutaj otwiera mi się serce dla Pana Jezusa.

Decyzja o udziale w warsztatach była jedną z najważniejszych i najwartościowszych w moim życiu.

Spotkania prowadzone jasno, przejrzyście, przyjaźnie. Był czas na indywidualne rozmowy terapeutyczne. Grupa bardzo przyjazna, poznałem ludzi z którymi będę dalej utrzymywał kontakt.

Sposób prowadzenia pozwala każdemu otworzyć się.

Dostałam więcej niż się spodziewałam. Szczerość i zaangażowanie prowadzących otworzyła we mnie nową drogę, nie jestem jeszcze do końca przekonana jaką, ale myślę, że z biegiem czasu zostanie to odkryte. Bardzo dziękuję za pomoc.

Jak zwykle pobyt w Tyńcu był dla mnie wspaniałym czasem. Na warsztatach pani Urszula bardzo fajnie wytłumaczyła mi jak bardziej świadomie i lepiej żyć. Dodatkowo podczas osobistej rozmowy uważnie przyjrzała się moim problemom i wskazała jak je pokonać. Ojciec Szymon pokazał, jak czytając Pismo Święte, zobaczyć tam siebie i swoją relację z Jezusem. Uważam, że te dni, gdy byłem w Waszym Opactwie są dobrą inwestycją i pomocą w pracy nad sobą na cały rok.




ZACHĘCAMY do dzielenia się swoimi opiniami, refleksjami i propozycjami

ZAPISZ SIĘ:


tel. (0-12) 688 5 450, recepcja@jg.benedyktyni.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią.